Lordi.. hahaha ><

Alltså, vilken inställning har ni till Lordi? Jag minns att jag älskade Hard Rock Hallelujah när den kom.. och att den vann hela Eurovision Song Contest.. men nu är det ju mest bara nördigt att dom i Lordi fortsätter att leva på sina påhittade figurer.. och utvecklar detta "koncept" mer och mer...

Nog för att Lordi är Finnlands största band genom tiderna.. och att bandmedlemmarna har uppnåt superstjärnestatus i sitt hemland.. men i övriga världen? Är det inte bara patetiskt med folk som inte ens kan ta av sig sina masker när de ska intervjuas? Vill de verkligen tas på allvar.. känns inte som det.. Och så var dom ju med i en "skräckfilm " med.. Dark Floors tror jag den heter, om jag nu inte minns fel.

Bara för att jag nu tycker dom är så mesiga så måste jag ju lyssna på dom.. hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0