Man märker på mitt sätt att skriva att jag är upprörd..

Fy farao... har nyss lagt en beställning på kurslitteraturen jag ska ha.. 1045:- blev det totalt. Sånt skit alltså. Men men.. det är ju det som studiemedlen ska gå till.. eller ej.. hmm.. Känns onödigt (vet att jag skrivit det förr)... Men detta irriterar mig till multum! Nästa vecka skall jag väl hämta ut de små paketen.. hos Amandas mamma antagligen. Höhö.

Ska kolla på tv sen tror jag, och fika lite med mandelmusslor och glass. Yummie! Haha. Man märker på mitt sätt att skriva att jag är lite upprörd.. känner mig lite slösaktig på pengar.. men men.. Ska kolla Världens värsta bilförare.. lagom peppande nu lagom till att jag själv skall börja köra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0