Mini-laptop

Det har blivit lite plugg idag.. mest genomläsning av alla sidor, så jag kan hitta sen till tentan. Vi ska ju ha sån tenta där man får ha boken med. Så jag har skrivit en miljon lappar om att jag inte får glömma den hemma.. skulle ju vara riktigt klantigt då. Haha. Men som vanligt när jag pluggar så vandrar tankarna iväg.. och jag funderar rätt mycket på en sån ultraportabel dator. En Asus Eee Pc. Dom säljs billigt på tradera, man kan få tag i en för ca 800:- Det tycker jag nog att det kan vara värt. Då hade jag kunnat ta med den, som nu till Kalmar och sånt. Jippie! Men vem vågar egentligen sitta och kolla film me de tunna väggarna som "hotellet" har? Hah..




Kommentarer
Postat av: jenny

Jag hade lätt satsat på en sån, blev själv lite sugen nu fan :D

2009-01-18 @ 17:52:47
URL: http://biibbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0