Oh la la, det går bra nu

Hej o hopp!

Jag som skulle upp tidigt.. jaja.. Skit samma. Jag behöver min skönhetssömn, speciellt eftersom jag inte kan somna på nätterna. Jag tänker på att sova vid 22-23... sen så är klockan rent av 02... och sen tar de kanske en timme innan jag somnar.. så att gå upp vid 8 tar emot. Istället skippade jag väckarklockan och sov ut.. Skönt!

Ska strax ut på långpromenad. Sen ska jag diskutera min nya blogg med mamma, och få lite hjälp kanske. Sen ska det nog rulla på. Från att ha varit mindre än 100 så ska ni bli 100 tusen! Haha. Så är det tänkt. Jag måste se om pengarna kommit till mitt konto med. Så jag kan boka tid och fixa mitt körkort ^^




Likt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0