Osmart ibland.. och ibland smart ^^

Hello! Snacka om att jag kan vara osmart ibland.. jag drack en gigantisk Monster energidryck när ja lagt mej i sängen... så jag kunde ju inte direkt somna. Men det positiva var att jag vaknade utvilad. Eller det kändes så iaf. Jag tror mest att det är energidrycken som lurar kroppen. Men jag vaknade vid 10 ungefär.. sen segade jag kvar i sängen.. och gick upp vid 12. Drack kaffe och myste med tidningen i lugn och ro för en gångs skull.

Sen dess har jag duschat och suttit här och läst massa bloggar, nyheter och annat gojs. Men endå vet jag inte vad jag ska skriva om. Ska försöka passa på att läsa lite inför min ena tenta idag. Så jag slipper ha för mkt sen.. Orkar verkligen inte råplugga inför tentorna.. dessutom har vi ju all tid i världen att plugga, vi som inte jobbar.. så varför vänta? Ibland får man ju vara lite smart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0