Patetiska lilla Högskola..

Jag gillar inte riktigt det här med att man ska köpa en himla massa kurslitteratur hela tiden när man går på Högskola / Universitet.. Nu kollade jag kurslitteraturen jag ska ha till två kurser som börjat nu efter jul... 1200 kronor går de böckerna på.. 1200 för två månaders kurser? Patetiskt.. speciellt eftersom den ena är en introduktionskurs och den andra är.. allmänt tråkig..

Nu ska jag inte klaga, för jag har pengar så jag klarar mig.. men jag kan inte komma ifrån att det är patetiskt.. nästan lite överdrivet nu. Som om skolan har kontrakt med bokförlaget.. verkar nästan så.. sen skall man väl köpa ett patetiskt kompendie med.. Ja jag säger då det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0