Platt tv

Godmorgon bloggen!

Idag är jag verkligen uppe tidigt, för idag ska jag och mamma köra och köpa en tv åt mej ^^ Har funderat på det ett tag, och nu pushade mamma mig.. så nu blir det äntligen av. Haha. Ska köpa en liten platt tv.. har ju min stora tjockis.. men jag behöver inte den egentligen.. det tar bara massa plats. Så tanken är att hitta en mellan 20'' - 23'' med inbyggd digitalbox åtminståne. Har den dvd så är det ju bara ett plus.

Så vi ska dra vid 9-tiden ungefär. Sen ska vi handla massa annat och jag måste till apoteket och inhandla lite mög.. haha. jag har vart helt död sen igår eftermiddag.. och allt är ju stängt på nyårsdagen. Det tycker ju jag är patetiskt. Kan man inte ens få köpa huvudvärkstabletter och nässpray bara för det är årets första dag`? Hmm.. Jaja. Jag hoppas er dag också kommer bli bra, så ses vi senare antagligen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0