Plockat vuxenpoäng

Hello!

Snacka om att man underhåller sin förkylning i detta vädret! Nu ska man ju inte klaga.. haha. Men fan va jag e förkyld xD

Fick ändå fixat me det jag skulle fixa.. och nu har jag plockat vuxenpoäng genom att skaffa mig ett sparkonto! Ska se till så jag får pengarna med, sen så ska jag nog minsann kunna skaffa mitt körkort, haha. Var trevligt att träffa Emma med, även om det inte var en så lång stund.. hmhm..

Ne nu ska jag plugga lite, och bjuder även på lite Davve-porr..



Kommentarer
Postat av: Johan Selin

Har du inte haft något sparkonto förrän nu?! Du får nog se till att följa min blogg slaviskt!

2009-01-14 @ 02:10:37
URL: http://aktierandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0