Sluta sola solarium!

Alltså jag har ju solat en hel del i mina dar.. men gör det inte längre. Det finns massor med anledningar. Dels är det dyrt.. det är jobbigt att palla sig ner till solariet. Skinnet blir helt tjockt och läserartat. Man blir torr och huden kan flaga. Dessutom tar det tid. Jag ska inte predika en massa.. men om ni solar... kombinera det med Spray Tan eller BUS. Det blir jättebra resultat. Vissa produkter är ju skit, men det finns en hel del bra. Niveas sortiment med BUS är bäst. Köp det och sparra på skinnet!

Dessutom, det allra viktigaste.. man ökar sina risker att få HUDCANCER med flera hundra procent.. Sola inte solarium. Ni lär ångra er! Jag har slutat röka, och nu slutat sola. Jag äter hälsosamt och motionerar. Allt för att få ett långt och givande liv. Ni vill väl inte sitta där sen med cancer både här och där, och med skinnet hängandes som ett dragspel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0