Vilken skitdag

Alltså denna dagen har vart helt upp-och-ner. Inget har funkat. Först vaknar jag helt glad.. tills jag sätter mig och läser mail. Fått massa tvingande enkäter o sånt skit. Sen e folk allmänt dumma i huvet på msn, och svarar inte mig.. Detta gör mig sådär lagom glad.. Sen ska jag kolla skolans hemsida.. och vad möter mig där, om inte tentamensanmälningar som jag missat med två dagar... sånt skit.. Så jag sitter o ringer o ringer.. men skolan kan ju inte svara. Så blir till att mailbomba lärarna istället.. Sen ser jag nya veckouppgifter.. fuck! Ännu gladare. Sen ska jag lämna studieförsäkran till CSN.. hemsidan funkar inte.. och knappt tele heller.. Jag blir galen..

Dock blev det lite bättre när jag var iväg.. Även om jag såg ut som en knäppis så har jag tydligen attraktionskraft fortfarande. Det gör mig glad. Det värmer lite sådär inombords. Men när ja kom hem blev det fler negativa saker.. orkar inte ta upp det här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0