Effektiv utan dator

Heej på er!

Idag satte jag klockan på ringning vid 10.. kom upp ur sängen vid 11. Och sen dess har jag städat (skurat golv, dammtorkat och dammsugit) jag har dessutom pluggat och läst ut Sagan om de två tornen. Davud är faktiskt rätt effektiv så fort han kommit från datan lite..

Dessutom har jag så smått börjat snegla på nån liten utbildning.. nåt jag kan få jobb inom.. haha. Mer berättar jag inte nu, men det är rätt bra betalt. Och brist på arbetskraft. Så 30.000 i ingångslön tackar jag inte nej till. Inte heller en till två terminers utbildning. Hah!

Nu ska ja checka vad jag ska fixa för uppgifter tills på ondsag då jag ska till Kalmar och skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0