Före detta vänner

Godkväll!

Känner mig helt... jag vet inte. Jag är inte trött, för ja slumrade lite i eftermiddags, men jag är inte pigg heller. Det är nog detta som kallas zombie. Man är inget direkt.. Och detsamma kan man kalla denna dagen. Inget direkt.. Jag har gjort just inget (direkt)... haha. Pluggat lite, pratat tele, vart ute.. Men inget sådär enastående speciellt..

På msn så har jag en kategori. Denna kategori börjar bli lite överfull.. men den heter "Före detta vänner". Passande namn, för den innehåller exakt vad den heter. På de senaste 2 veckorna har två till hamnat där.. haha.. och tre tagits upp i "Vänner"... ja jag säger då det.

Man vet vem som är ens riktiga vänner. De sviker en inte. De överger en inte. De bryr sig om DIG, inte bara om sig själva. Vissa bara utnyttjar en tills de hittat nån annan att plåga.. varför får jag alltid såna? De kan vara oerhört roliga att umgås med.. men de kräver så SJUKT MYCKET av en.. Istället för att ge. Och folk som mig, som har dåligt samvete.. de utnyttjas.. både medvetet och omedvetet.. Ja. Tråkigt inlägg, jag vet. Men nu är jag dock en zombie..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0