Mot Kalmar nu

Godmorgon!

Är relativt pigg idag eftersom jag somnade innan 11 ^^ Men jag skulle ju såklart vakna vid 2 och ligga vaken nån timma.. men bortsett från det så har jag sovit gott och är utvilad för dagens strapatser. Men jag kan ju sova på tåget.. faktiskt. Ska bara ta mod till mig och våga göra det oxå.

Det är 8 minusgrader idag.. sjukt.. och jag som hatar kyla.. men tåg är varmt. Och förhoppningsvis hinner solen komma fram och värma upp Kalmar tills det att jag är framme. Ni får ha det så bra här hemma, vi hörs på fredag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det bra i Kalmar!! SÅ bra jag trivdes i den staden, när jag bodde där under min studenttid.

2009-03-25 @ 06:38:57
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0