Oh la la la

Hittills har min födelsedag varit väldigt najs. Lugn och najs. Jag sov ju som sagt länge, sen vid tretiden kom mina syskon och mormor hit. Så fikade vi massa. MUMS var det minsann. Tårta skall det vara på ens födelsedag, och vad passar bättre än Prinsesstårta? Detta blev ju nån form av Prinstårta då. Haha. Dessutom goda chokladkakor mamma bakat.

Sen softade vi i några timmar, jag satt lite vid datan och var social. Tack än en gång för alla gratulationer jag har fått ^^

Efter några timmar blev det kvällsmat, även nu tårta. Smörgåstårta. Det är mums. Gotti! Så även om det kanske inte riktigt fanns plats så glufsade jag i mig två gigantiska bitar.

Nu är jag så dåsig att jag måste sätta mig och bara pusta.. haha.. maten tar sån plats..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0