Oh yes

Tjenare!

Haha klockan är tre nu, och jag har precis druckit mitt morgonkaffe.. snacka om lite väl seg idag.. men sova är skönt ju. Och en bristvara normalt sett. Jag brukar sova kanske 7 timmar per natt. Nu blev det 11 ^^

Mormor var som sagt här igår, och vi kollade melodifestivalen, åt gott och snackade skit. Najs. Jag blev dock lite överraskad över vem som vann melodifestivalen.. Jag satsade på Måns.. men tji fick jag.. Men det kanske kan fungera med en operalåt ändå? Vem vet? Sen mormor åkte hem så flummade jag här vid datan.. och sen kollade jag på Australia. Eller jag BÖRJADE kolla.. visst den var väl bra.. men så överdrivet bra var den kanske inte. Nicole Kidman kan ju inte ens se förvånad ut med allt det botoxandet..

Idag ska jag iaf fylla min mobil med ny musik.. sen blir det nog inte mer. Ska först ut på en långpromenad och frisk luft. Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0