Sånt här händer bara mig

Heej!

Nu funkar bloggen... den var helt dum igår.. så jag orkade inte med att skriva. Eftersom jag ändå inte fick det att publiceras. Men jag är hemma nu igen i alla fall. Jag kan berätta lite om den hemska dagen i Kalmar då.

Först strövade jag runt i Kalmar innan tentan. Solen sken och allt verkade bara skitbra. Visst var jag trött, men tänkte att det var inte så himla länge tills jag var hemma igen. Själva tentan var väl sådär.. ja fattar kanske trögt.. eller intresserar mej inte.. det är så tråkigt att jag vill spy på det. Hahaha. Vissa verkar ju tycka det är kul... haha. Nä jag hoppas på ett G iaf.

Efter tentan tänkte jag shoppa lite för att fördriva tiden.. men då blev det typ hagelstorm.. haha. Jag flydde in i skolan och satt där vid datan tills tåget skulle gå. Just det.. det SKULLE gå.. men mitt tåg hem var inställt.. så där stod vi kanske 200 pers och väntade. Signalfel. Samma som när jag satt fast i tåget 200 meter från Lund C. SJ kan fan ta sig i röven.. Ursäkta mitt språk..

Nä men vi väntade skitlänge då.. så skulle det komma bussar, som skulle köra oss till nån ort längre söderut. Tror det var Emmaboda. Där skulle stå ett tåg och vänta. Efter en timmes bussfärd var vi i Emmaboda. Inget tåg.. alls.. Ingen människa över huvud taget som visste nåt. haha. Men jag kan ju inte stå tyst som alla andra.. så ja började snacka med en kvinna som skulle till Malmö. Och vi kom fram till att vi skulle med samma tåg. Eller åt samma håll iaf.

Sen åkte vi då tåg till Alvesta... där var det snöstorm. Hahaha. Och vi, kvinnan och jag snackade med en kille. Haha. Han gav oss cider.. hahaha. Men tåget kom så småningom. Och jag var hemma vid 22 typ. Haha. Sånt här händer bara mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0