Söndag

Hello på er!

Igår var jag hos mormor i stort sett hela dagen. Hjälpte med att klippa ner träd och sånt.. hahaha. Nästan så jag får gröna fingrar! Blev en massa fika med.. och sen kom Felicia. Vi promenerade runt och snackade en massa.Var så länge sen vi sågs.. men imon blir det nog att vi hittar på nåt. Och på fredag. Haha. Ska bli kul.

Fick mail om att jag klarade tentan jag åkte upp och gjorde för nån vecka sen. GRATTIS David! Är du smart eller är du smart? Haha. Folk tror jag är dum.. men egentligen är det bara en taktik för att egentligen ha övertaget ^^

På tal om skolan så ska jag plugga idag. Ställde till och med klockan för att jag skulle komma upp och hinna skriva. Det är kanske bara 2-3 sidor kvar.. och det är diskussion plus slutsats.. jag ÄGER på dom bitarna. MUHAHAHA. Så det ska nog gå bra. Hoppas jag iaf, för jag vill bli klar med det idag. Har ju tagit en veckas tid nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0