Sov Gott!

God kväll!

Har packat skitlänge nu... kommer på såna "bra att ha - saker" hela tiden.. Som vanligt.. så mitt packande tar sjukt lång tid. Men jag packar bra. Kompakt och inget onödigt. Så ska det vara. Så när alla andra kommer med sina stora rullväskor så har jag min lilla väska.. haha. Men jag tar ju inte med mig datorn och sånt. Jag pallar inte för jag tycker den väger för mycket.. hade jag haft en sån liten hade jag kanske tagit med den..

Nu tränar jag lite, och snart ska jag faktiskt lägga mig och glo på tv. Ska ju upp halv sex så jag måste vara någolunda utsövd tills dess.. Men hoppas att ni sover gott, för det ska jag försöka göra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0