Sovmorgon och snöstorm

Heej!

Tog sovmorgon idag för jag kunde verkligen inte somna inatt.. låg vaken till typ 4 och vände och vred mig... hemskt.. Men jag är pigg nu. Borde gått upp tidigt ändå så ja kunde somna tidigt ikväll, jag ska ju upp halv sex imorgon bitti för jag ska med tåget. Men så bra planerat blev det då inte.

Det har vart typ storm här med, det har snöat oxå. Men.. åååh.. det var ju vart o skönt härom dagen.. snälla låt det bli fint väder då jag ska till Kalmar! Det är ALLTID dåligt väder.. jag tar det som ett tecken... Usch.. jag och mina tecken.. Jaja. Jag kanske borde plugga idag då. Jag sitter och läser sammanfattningen av en bok om och om igen xD Haha. Bra David.. kommer väl gå som med förra tentan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0