Sur.

Heej!

Är så fruktansvärt trött.. och på dåligt humör. Inget bra kombination. Jag sitter och dricker mitt kaffe och bara tycker synd om mej själv. Var typ likadant igår.. jag hade sån kortvarig "livskris" eller vad man ska kalla det. Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska göra med mitt liv. Inget har blivit som jag tänkt mig. Det känns inte bra. Inte bra alls.. Jag fick sån panik och började leta efter utbildningar och lägenheter och allt möjligt. Inte för att det hände nåt.. Jag är inte direkt målgruppen för varken de bra jobben eller lägenheterna.

Så jag ska sura idag. Eller i alla fall en bra stund nu framöver. Kanske nån timme med intensiv surning kan få mej på bättre humör resten av dagen. Kanske det. Jag hoppas så. Mitt hår blev i alla fall bra klippt igår. Det är jag glad för. Gillar färgen med, min naturliga. Ser bättre ut än i det krulliga mörka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0