Tråkiga glöms bort..

Alltsedan ja började denna dumma distansutbildningen så har jag blivit mer och mer lat. Jag har problem med att gå upp vid 8 tillomed.. förr kunde jag lägga mig 2 på natten och sen vara utvilad halv 7 när klockan ringde och jag skulle till skolan. Kanske var jag typ halvsovande alltid på den tiden, men såhär som det är nu vill jag verkligen inte ha det. Jag måste ha fasta riktlinjer. Folk som säger åt mig vad jag ska göra och när jag ska göra det. Visst jag klarar mig annars med, men det blir lätt att det tråkigaste glömms bort..

Men sen tål jag inte lata människor. Jag är inte lat på det viset, inte vad jag själv anser iaf. Jag gör det jag ska göra, och gärna i tid med. Jag gör saker var dag, jag rör på mig och jag umgås. Helt kass är jag inte, även om jag inte är så hyperaktiv som jag var förr. Men det blir jag nog snart igen. Men vissa ligger ju enbart och latar sig. Palla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0