Vart ska man bo?

Att städa är som någon slags terapi. Man känner hur det skitiga fula försvinner, och sen känner man sig så mycket fräschare och bättre efteråt. Och just nu vädrar jag så här ska bli LITE friskt iaf..

Asså jag hatar mitt rum. Det är mörkt, innestängt och hemskt. Gillar det inte alls. Vill bara flytta nu känns det som. Till någon egen lägenhet. Ljust och med stora fönster skall det vara. Så man får in så mycket ljus det bara är möjligt. Då trivs jag. Inte i en mörk jättevilla från 1980-talet.

Jag hade velat bo i Lund tror jag. Hellre det än Malmö. Det hemskaste är att jag skulle egentligen inte ha nåt emot att bo kvar här i Staffanstorp.. men då är risken att jag fastnar här hela mitt liv, och det har jag inga direkta planer på. Men vart ska man bo?

Kommentarer
Postat av: Johan

Stockholm är trevligt :D

2009-03-30 @ 00:46:03
URL: http://aktierandstuff.blogg.se/
Postat av: hanna

Stockholm är trevligt :D

2009-03-31 @ 14:59:19
URL: http://aktierandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0