Vissa går ju..

Heej!

Sittre och väntar på mamma... ja lovade att hjälpa henne med att slänga allt det riset vi klippt ner.. så vi ska till avfallsstationen snart.. om hon blir klar nån gång. Jag hatar att vänta (A)

Annars så har jag bokat tåg och hotell... kom på att jag åker ju nästa vecka. Inte på nån härlig semester.. utan till Kalmar o skolan... Vissa går ju faktiskt i skolan. Och ger inte upp som vissa andra..

Så har jag även läst Miljöekonomi. Och funderat på vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent. Hon fyller ju 50 på fredag.. Hmm... vad ger man en sån gammal människa?

Kommentarer
Postat av: sandra den bästa (h)

veeeeeeeeeem syfta du på med skolan? 8)

2009-03-16 @ 22:27:34
URL: http://sannndrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0